Bomž racing 6gen viedras d15z6

Visa info apie jusu auto ...

Bomž racing 6gen viedras d15z6

Postby hemi » Fri Feb 09, 2018 11:36 pm

Kažkaip galvojau nerašinėt nesąmonių apie šitą vargšą, bet kadangi forumas pakvipo truputį gyvybe, tai ai..

Kažkur nuo praeito pavasario pradėjo lįst mintys, jog reikia esamą nelogišką cvieką pakeist kažkuo kas nereikalautų daug investicijų, būtų beveik visada daily and race ready. Iš pat pradžių kriterijai buvo gana aiškūs: kuo mažiau rudėsio, kuo saugesnis, kuo lengvesnis ir aišku kuo pigesnis... o tokius kriterijus atitinka tik 6gen cviekai, o turint omeny ir svorį tai tik hečbekas.
Tokiom mintim gyvenau iki ankstyvo rudens kol į skelbimus iškrito perekupo stumdomas 6gen cviekas su d15z6, kuris jau iš nuotraukų atrodė toks pusė velnio (gan retai būna šiais laikais). Nulėkus ilgai nedvėjojant pagriebiau.
Tik parsivarius atlikta inspekcija:
Image
Iš esmės labiausiai bijojau dėl apačios, nes tikrai ne ledas, bet turėjau vilčių, jog nebus tragiška. Na ir kas galėjo pagalvoti... atsisuko suvediminiai varžtai. :D Gale vienintelės bėdos tai kiauros slenksčių apačios, kas iš esmės nėra tragedija. Vienintelis keistas dalykas tai visiškai supuvęs telikas...
Image
Prasukiojus visus pagrindinius varžtus ir nieko nenulaužus nuspręsta tęsti šio viedro istoriją toliau.

Ir taip jau gavosi, kad nusipirkus šitą dalyką parsidavė CRV ir jau ne už kalnų buvo HK trackday. Tai kad į gyvenimą įnešti kažkokio šou ir azarto sugalvojau durną tikslą:
1:40.xx under 1500eu...

Taigi apie visą procesą nuosekliai:
:arrow: Pajamus viedrą lieka 1050eu

:arrow: Dienų bėgyje atliktas pirmas apsipirkimas:
Image
- 205/50r15 Federal RS-R, kurie užmontuojami ant turimų Team Dynamics (tai sučytinsiu ir ratus neskaičiuosiu į sumą)
- Koni Yellow + Eibach springs. Sudėjus pastebėta, jog Eibach belenkokio minkštumo. Pradėta galvoti apie kažką kitko.
- eg vairo kolonkės swapas (geresnis steering ratio)
- short shift su poly
- trumpų perdavimų skrynia
- na ir pasirausus savo šiukšlyne atrastas eg galinis stabilnikas. Sudėjimas ne bolt on, bet gana paprastas: iškalamos gumos, įkalamos įvorės ir tada panaudojamos šarnyrinės traukutės (deja reikalauja trumpinimo ir žaidimo dėl išnešimo). Stabilizatoriaus laikikliai nuo 5gen tinka ant 6gen pasirodo.
Lieka 485eu

:arrow:
Image
- Sudėjus eg kolonkę žinoma reikia sudėti visą priekinę pakabą nuo 5gen, o tai reiškia, jog naudojamos 5gen apatinės šakės gali būti pareguliuotos 5 laipsnių kasteriui - freebie
- Stebulės sudėtos nuo roverinio civico (pasirodo gaunasi 0.5 - 1 laipsniu didesnis camberis).
- Suportai išardyti, išvalyti. Įgyti dėvėti Ferodo diskai su kaladėm (dėl bomž nejuokavau).
- Sudėtas kažkoks vargo matęs CAI.
- Na ir pakeisti apatiniai šarnyrai, bei traukių antgaliai.
Lieka 410eu

:arrow: Laikas išmetimui:
Image
- Sudėtas china kolikas, tačiau kaip ir buvo galima tikėtis reikėjo pataisyt apačią, kad gražiai sueitų su vamzdynu.
- Iš šiukšlių garaže suvirintas berods 55mm vamzdynas.
- Kadangi norėjau kažkiek tylos, tai pasiskolinau bakelį nuo liohos. Tilpo, bet labai nelengvai:
Image
Image
Image
Na ir kas galėjo pagalvot, kad net su tokiu bakeliu garsas bus tragiškas. Tonas kaip ir tylus, bet jau zvimbimo tai neišpasakyto...
Lieka 310eu

:arrow: kabineto apgreidai:
- Naudojant Senukai Racing produkciją pasigamintas shifter extender
Image
- Uždėta kažkokia kiniška stebulė ir nuo sedano nuluptas vairas (vėl čytai)
Image
- Pripirkta skysčių: 5w50 varikliui, 5w40 dėžei, ATE stabdžių skystis...
Image
Lieka 175eu

:arrow: Na ir tuo metu tetrūko dviejų dalykų:
Kaip galima pastebėti prie tokio nuostabaus shifter extenderio ir vairo trūksta sėdynės (stock kėdes net sunku vadint sėdynėm). Kadangi jau spaudė labiau laikas, tai mane išgelbėjo DžiZa ir Jankiz paskolindami bimarco cobra su 3 colių diržais. Gausiai ačiū Jiems!
Image
Kaip ir minėjau Eibach spyruoklės yra nesuvokiamo minkštumo, bet ir čia buvau išgelbėtas DžiZos, kuris paskolino bomž koilų (bomž prie bomž dera!) komplektą. Tiksliau du pusinius komplektus - prieky susidėjo raudoni, gale mėlyni. Ir taip - skirtumas kietume yra. Ir visai nemažas. Vėlgi diekou DžiZai!

Bet kol vyko šitie dalykai dar pasikeitė žvakės, atsirado abu viršutiniai strutbarai ir pasidarytas suvedimas. Mašina kaip ir paruošta, o kišenėje lieka 150eu svaigalams arba traliukui priklausomai kaip seksis važiuoti. :)

Image
Image
Image
Image
Image
Image

:arrow: Na ir išaušo lemiamia diena:
Long story short - kažkaip nuvertinau mašinos pajėgumus ir tikslą pavyko pasiekti jau pirmu važiavimu. :mrgreen:
Nors šitas viedras po sedano visiškai netraukia, bet valdosi belenkaip geriau. Žinoma traukos trūkumas nulėmė vieną užknisantį dalyką - komplikuotą apsilenkimą dalyvių, kurie nemato ar nenori praleist greitesnių. Na bet šitas tikrai nesugadino dienos, kuri skaitau buvo sėkminga - nesupyliau viedro, iveikiau tikslą, viedras nesugedo, o variklis fantastiškai nesuvalgė tepalo :scratch:
on-board:
https://www.youtube.com/watch?v=rkAkKBPtZg4


Po šito dar viename slalome suvažiuota, bet nieko verto paminėjimo nėra iš ten. :)

------------------

Taigi prigulė žiemai garaže jis su tikslu pasidaryt ko nespėjau ar kam nebūtų tada užtekę pinigų.

:arrow: Kadangi po gonkės grąžinau bomž koilus ir sėdynę su diržais, tai prioritetas yra jiems.
Nupirkta Bimarco Cobra 2 ir iškart kilo klausimas kaip ją prisimontuot, kad nepridrakonint nieko.
Vienintelė opcija kurią sugalvojau tai pasigaminti prie kėbulo prisukamą rėmą, prie kurio jau prisisuks lopšio laikikliai ir žinoma pats lopšys. Taip išlieka opcija viską nuimt ir grąžint stock sėdynę.
Rėmo gaminimas buvo gana užknisantis procesas, bet kažkas gavosi. Naudojau 3mm storio kampuočius.
Image
Image
Image

Tuo pačiu pasiruošiau kilpas sportiniams dižams:
Image
Image

Na ir teko imtis priemonių, kad kompensuot už priaugtą lašinį. :mrgreen:
Image

Tai vat ties čia dabar ir esu apsistojęs.

Tolimesni prioritetiniai planai:
Reikia susiveikti 3colių 4 taškų diržus, tuo pačiu paliekant stock sagtį stock diržui.
Reikia susirasti 3-4 crx bėgius ir tuo pačiu nuo smagračio numesti kelis kg.
Reikia pasikeisti tą kinišką klibantį kelmą į kažką saugesnio.
Reikia išspręst šlykštaus zvimbimo bėdą.
Reikia susiveikt kietesnes spyruokles (gal net tokius pat bomžus, nes kažkaip visai patiko pakabos darbas).

:salute:
EK3 D15Z6
XE10 2JZ-GE
hemi
Klubo Narys
Klubo Narys
 
Posts: 3365
Joined: Fri Oct 02, 2009 8:49 pm
Location: Vilnius

Re: Bomž racing 6gen viedras d15z6

Postby Teodoras » Sat Feb 10, 2018 12:08 am

Su veikianciom fotkem, efektas butu keleriopai didesnis :D
eg4
User avatar
Teodoras
Full Injection (A95)
 
Posts: 684
Joined: Fri Apr 18, 2014 12:46 pm
Location: Kaunas

Re: Bomž racing 6gen viedras d15z6

Postby hemi » Sat Feb 10, 2018 1:04 am

wtf, man puikiai rodo. :D Bandysiu perkelt kitur. :)

edit: perkėliau
EK3 D15Z6
XE10 2JZ-GE
hemi
Klubo Narys
Klubo Narys
 
Posts: 3365
Joined: Fri Oct 02, 2009 8:49 pm
Location: Vilnius

Re: Bomž racing 6gen viedras d15z6

Postby HEY » Sat Feb 10, 2018 1:39 am

Toks labai man prie širdies " daily and race ready" labai uzskaitau!!!
The day will come...
User avatar
HEY
Full Injection (A95)
 
Posts: 604
Joined: Fri Dec 22, 2006 9:12 pm
Location: Kaunas

Re: Bomž racing 6gen viedras d15z6

Postby Blynkinas » Sat Feb 10, 2018 12:28 pm

Nesusilaikei ir sito nepamodifikaves? :thumbleft:
EG Ferio
User avatar
Blynkinas
Full Turbo Injection (A98)
 
Posts: 1096
Joined: Wed Oct 10, 2007 11:35 pm
Location: Sirvintos

Re: Bomž racing 6gen viedras d15z6

Postby hemi » Sat Feb 10, 2018 12:45 pm

Blynkinas wrote:Nesusilaikei ir sito nepamodifikaves? :thumbleft:

Džiaugiuosi, kad susilaikiau nuo didesnių modifikacijų. :D


Prie pirmo posto pamiršau pridurti:
Buvo klausimų kodėl nekraunu turimo k24 variklio ir t.t. O atsakymas gana paprastas - šitai netinka prie viso mašinos koncepto. Aišku su d15z6 neprilėksi daug, bet jis turi kelis privalumus: a) jis yra puikios būklės ir norisi tuo pasinaudoti; b) jo remontas ir modai kainuoja beveik nieko; c) nors netraukia smagiai, bet būna smagu su juo aplenkt ką nors galingesnio :mrgreen:
Taigi performanco atžvilgiu žadu taip viską ir palikti, modifikuojant viską aplink ir neišdrakoninant per daug. O faktas, kad nėra lankų tik dar labiau atgrąso nuo minties variklio swapui. :)
EK3 D15Z6
XE10 2JZ-GE
hemi
Klubo Narys
Klubo Narys
 
Posts: 3365
Joined: Fri Oct 02, 2009 8:49 pm
Location: Vilnius

Re: Bomž racing 6gen viedras d15z6

Postby Jamzi » Sat Feb 10, 2018 1:21 pm

Sauniai cia pas tave :D
p.s. traversa dejai nuo 5 geno su visa kolonele?
Accord K24
Prelude H22a
MAZYLIS
User avatar
Jamzi
Full Injection (A95)
 
Posts: 944
Joined: Sun Apr 10, 2011 9:16 am

Re: Bomž racing 6gen viedras d15z6

Postby hemi » Sat Feb 10, 2018 2:44 pm

Jamzi wrote:Sauniai cia pas tave :D
p.s. traversa dejai nuo 5 geno su visa kolonele?

Yep, gavosi, kad nuo 5gen susidėjo: traversas, kolonkė, apatinės šakės, stabilizatorius. Na ir bededant reikia dar visokių smulkmenų kaip vairo kryžmė, galinės pagalvės kronšteinas, p/s skysčio išsiplėtimo bakelio ir pažaist, kad sujungt slėginę žarną su 6gen siurbliu. :)
EK3 D15Z6
XE10 2JZ-GE
hemi
Klubo Narys
Klubo Narys
 
Posts: 3365
Joined: Fri Oct 02, 2009 8:49 pm
Location: Vilnius

Re: Bomž racing 6gen viedras d15z6

Postby hemi » Fri Nov 09, 2018 12:43 am

Šioks toks sezonas praėjo, o ir pirmo posto nuotraukos numirusios buvo, tai gal reiktų kažką ir parašinėt tuo pačiu. :)

Šitie metai buvo biednesni, tai cvieku tesigavo pašert vieną kartą - 2-ąjį ringchallenge etapą, bet pradžioj gal kažką apie mod'us (greičiau anti-mod'us), kurių fotkių neturiu nei vienos...

- Surasti ir instaliuoti dėvėti OMP 3colių 4 taškų diržai.
- Nuo 5gen'o permestas visas vairo velenas su Momo stebule (o tai 6gen'ui nėra nieko pasiūloj)
- Surasti priekiui raNdoni bomžcoilai.
Nūūū, tai iš modų kaip ir viskas. :D

Dabar anti-modai:
- Kovoje su zvimbimu pradžioje bandžiau įvirint katalizatorių (universalų) ties viduriu, bet nė trupučio nepadėjo. Todėl prieita prie išvados, jog reikia mest lauk tą kinišką kolektorių ir kokį stock bakelį prikabint (o tai IS300 bakelis turėjo grįžt pas IS300). Atsikračius koliko su minimaliais pavirinimais instaliuotas d16z6 kolikas, o gale kažkiek pakirmijęs EP3 bakelis. Galima pridurt kad visi sujungimai pakeisti v-band'ais, kas yra labai mldc.
Na ir kas galėjo pagalvoti, bet maždaug 80% zvimbalo dingo. Likutis turbūt egzistuoja dėl visų negražių vamzdžių sudūrimų ir pakirmijusio bakelio, bet jis jau tapo sugyvenamas (tikiuosi ringchallenge žiūrovai tai išgirdo ir įvertino :D )

Na ir ten bėgo dienos, mėnesiai ir žiūrėk jau liko kelios dienos iki ringchallenge. Šį kartą pasiruošimas buvo daug atmestinesnis nei prieš metus, nes realiai tiesiog prisisukau diržus, pažiūrėjau kiek prieky kaladžių liko, iš Džizos vėl pasiskolinti ir sudėti mėlyni bomžikai galui ir viską peržegnojus nuvažiuota į įvykio vietą.

Na ir kokie įspūdžiai po šito karto:
- Pamenu kaip pernai džiaugiaus dėl gero pakabos darbo n shit, bet aš arba per daug išlepau nuo koilų su poly IS'e arba šį kartą kažkas ne taip su setupu gavosi. Nors ir su kiečiausiais bomžkoilais, bet buvo per minkšta vistiek. Ant makuškės visai smagiai pasupdavo, o besileidžiant link starto/finišo ties kažkokiu bump'u net priekiniai ratai atplyšdavo nuo asfalto (šitas tikrai dėl pailgėjusių atramų priekyje).
- Nors kolikas pasidarė stockinis, įsidėjo kažkokia katalyzo atmaina ir galinis bakelis normalus, tačiau traukos skirtumo nepajutau jokio. Kaip nevalino taip ir toliau nevalit. :D
- Na ir dabar galima pasidžiaugt civico ištverme: per kievieną sesiją dariau tik po vieną aušinimo ratą ir tai dariau tik dėl gailesčio, nes nebuvo jokių požymių, kad kažkas perkaistų ar pavargtų. Aišku nėra kur prikaist su tiek mažai galios ir greičio, bet kaip neinvestavus nieko į mašinos patikimumą čia yra gana stebinantis dalykas.
Vienintelis dalykas kuris nusibaigė paskutinėj sesijoj, tai priekinės kaladės, kurias prieš metus jau dėvėtas sudėjęs buvau. :D Na ir vis dar nevalgo jis man tepalo...
- Ir dar pastebėjimas, kad vadyla sensta ir nebemina tiek kiek reiktų vietomis...

https://www.youtube.com/watch?v=WmpdXvpZPWM

Image


Na o be šėrimo šitas kibiras ne kartą išgelbėjo kailį kai reikėjo su kažkuo važinėt į darbą konstruojant IS'ą arba pervežant nestandartinius krovinius. :D
Image
Image
Image

Paskutinis šių metų buvęs iššūkis - pasikrovus iki ~1.4-1.5t nuvažiuoti už Varšuvos ir tą pačią dieną grįžti. Civicui - piece of cake, o vadylai teko pasikeikti dėl lopšio komfortabilumo.

Reik tikėtis kiti metai bus įdomesni ir bus kur suvažiuoti iš viso.
Po šio sezono fiasko baisu ir planuot kažką, bet labai norėtųsi bent pavaras pasitrumpint, gale diskus susidėt ir kažką su pakaba sugalvot, o toliau bus matyt. :)
EK3 D15Z6
XE10 2JZ-GE
hemi
Klubo Narys
Klubo Narys
 
Posts: 3365
Joined: Fri Oct 02, 2009 8:49 pm
Location: Vilnius

Re: Bomž racing 6gen viedras d15z6

Postby Blynkinas » Fri Nov 09, 2018 8:41 pm

1,5 tonos? Tu nejuokauji? :D
Vazineji su D15Z6 deze?
EG Ferio
User avatar
Blynkinas
Full Turbo Injection (A98)
 
Posts: 1096
Joined: Wed Oct 10, 2007 11:35 pm
Location: Sirvintos

Re: Bomž racing 6gen viedras d15z6

Postby hemi » Fri Nov 09, 2018 9:18 pm

Blynkinas wrote:1,5 tonos? Tu nejuokauji? :D
Vazineji su D15Z6 deze?

Na čia iš akies primečiau. Galas beveik ant atboinikų sėdėjo. :)
Dėžė velnias žino nuo ko, bet turi 4.43FD, tai 100km/h - 3krpm :pirate:
EK3 D15Z6
XE10 2JZ-GE
hemi
Klubo Narys
Klubo Narys
 
Posts: 3365
Joined: Fri Oct 02, 2009 8:49 pm
Location: Vilnius

Re: Bomž racing 6gen viedras d15z6

Postby -Tadas- » Tue Nov 13, 2018 3:15 pm

Tau atkylant nuo makuskes galas ar priekis labiau sokinejo?
VW Bora - daily
EJ9 melynas - "track project"
User avatar
-Tadas-
Full NOS injection (A98)
 
Posts: 3906
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:13 pm
Location: Kaunas

Re: Bomž racing 6gen viedras d15z6

Postby hemi » Tue Nov 13, 2018 6:42 pm

-Tadas- wrote:Tau atkylant nuo makuskes galas ar priekis labiau sokinejo?

Both. :D
EK3 D15Z6
XE10 2JZ-GE
hemi
Klubo Narys
Klubo Narys
 
Posts: 3365
Joined: Fri Oct 02, 2009 8:49 pm
Location: Vilnius

Re: Bomž racing 6gen viedras d15z6

Postby Domo » Tue Nov 13, 2018 7:01 pm

hemi wrote:
Blynkinas wrote:1,5 tonos? Tu nejuokauji? :D
Vazineji su D15Z6 deze?

Na čia iš akies primečiau. Galas beveik ant atboinikų sėdėjo. :)
Dėžė velnias žino nuo ko, bet turi 4.43FD, tai 100km/h - 3krpm :pirate:

tai ne d15z6 org deze turetu but nes su ta tai 100km/h gal apie 2k apsuku tik budavo (bent jau pas maniski :laughing6: ) eco rezimas iki pat 130 traukdavo :laughing6:
Ek3 ferio
Ej6 coupe
User avatar
Domo
Dual carburettor (A92)
 
Posts: 255
Joined: Sat Apr 20, 2013 4:12 pm

Re: Bomž racing 6gen viedras d15z6

Postby Teodoras » Tue Nov 13, 2018 10:34 pm

O gal buvo matuota, kokia galia generuoja sita automasina? :D
eg4
User avatar
Teodoras
Full Injection (A95)
 
Posts: 684
Joined: Fri Apr 18, 2014 12:46 pm
Location: Kaunas

Next

Return to Garažas

Who is online

Users browsing this forum: Dainiokas and 7 guests