Gen2 CRX

Visa info apie jusu auto ...

Gen2 CRX

Postby rimasr » Fri Dec 28, 2018 9:27 pm

Olia piliečiai,

Trumpai tariant - mano, mazochisto, bėdelė. Devympirmų CRX'as. Pilkas kai velnias. Šito baudėjo istorija miglota ir neaiški iki pakol atiteko gūdžių 2018 rudens vakarą į mano rankas. Kiek pasakojo praeitas savininkas, Honda buvo drožta po laiminga ir šilta saule Kretoj, pakol diedulė nesugalvojo parduot. O mat pasitaikė proga savininkui parsibelst CRX'ą atgal į Lietuvėlę, tad šovė jis roadtripą per Europą. Atlėkęs Lietuvon taip ir paliko stovėt, pakol aš, durns, radau skelbimą mobile.de ir paskambinau jo paveizėt iš arti. Po ilgų įrodinėjimų sau, kad čia tikrai ne piniginės skylė ir kad jį įmanoma daily'int, burbėdamas atidaviau euriukus ir gavau sulūžusį raktelį atgal. Fsio, bėda jau mano.

Image

Tai vat, turim rankose pakankamai gerai išlaikytą stock CRX'ą su D16Z5 DOHC varikliu. Kėbulas išsilaikęs super per tiek metų, padėkos eina Kretai. Kažkaip įtariu kad kažkas buvo atsitikę priekinei kairei pusei, nes perdažyti tiek bamperis, tiek sparnas, tiek kapotas - istorija nutyli kur ir kada tai buvo. Buvo užuominų atiduot ją į geresnias rankas, bet galiausiai pasilikau sau.

Image

Taigi, nebus 27 metų auto jei kažkas nebus nusprogę. Pagrindiniai minusai - klegesys iš variklio ir nepučia AC :?
Toliau investiguojant minimalų kalimą spaudžiant gazą, labai linkstu, kad bus suėsti indėklai. Kad neužraukt iki galo motoro, Rex'as pastatytas į garažą ir pradėta ardyt motorą. Small note: šitoj srity visiškai žalias, tad pamatysit tikrai nemažai facepalminimo vietų :facepalm: :laughing6:

Image

Ateityje nusimato variklio inspekcija - jei alkūninis gyvas, dėsim naujus indėklus ir leisim motorą gyvuot toliau. Jei viduj - šūdų krūva, teks ieškot swap'o. Taip pat iš fotkių matosi, kad CRX'ui labai labai trūksta normalių amortikų, ratų ir paint job'o. Idėja yra palikti kuo labiau stockinį variantą su modernumo prieskoniu. O galbūt apsigalvosiu ir įšausim turbaką 8)

Stay tuned - pakol žiema gūdi - darbai stabiliai juda į priekį.
2001 Civic EU8 D16V1
rimasr
carburettor (A92)
 
Posts: 10
Joined: Mon Jul 25, 2016 8:16 pm

Re: Gen2 CRX

Postby t-sport » Sat Dec 29, 2018 11:40 am

Sveikinu :thumbright:
Na tai tikėkimės kad uzteks pasikeist indeklus ir galesi lekti toliau. O siaip as asmeniskai vistiek buciau uz tai kad palikti varikli toks koks yra ir stengtis išlaikyti masina kiek galima stock be jokiu dideliu perdarymu. :wink: Ratai ir bent jau pastacius ant zemesniu spiruokliu pagyventu vaizda kaip reikiant. :)
Honda Crx i-VT
Honda Civic FK2 Executive
User avatar
t-sport
Full Turbo Injection (A98)
 
Posts: 1455
Joined: Wed Jul 29, 2009 11:58 am
Location: Marijampolė

Re: Gen2 CRX

Postby rimasr » Sat Dec 29, 2018 6:12 pm

t-sport wrote:Sveikinu :thumbright:
Na tai tikėkimės kad uzteks pasikeist indeklus ir galesi lekti toliau. O siaip as asmeniskai vistiek buciau uz tai kad palikti varikli toks koks yra ir stengtis išlaikyti masina kiek galima stock be jokiu dideliu perdarymu. :wink: Ratai ir bent jau pastacius ant zemesniu spiruokliu pagyventu vaizda kaip reikiant. :)


Šiaip labai smagiai važiuoja Z5, nors ir be vtec. Šiaip ir pats labai už būčiau palikt originalą (nebent ruošiesi savo B16 traukt lauk :troll: ) Prie to pačio - kokią sankabą dėti šitam žvėriui? Prieš statant į garažą pasijautė laisvumas, tad prie variklio ištraukimo bus progra pasikeist ir sankabos komplektą. Norėtūsi kažko labiau kabinančio nei stock. Gal turit ką pasiūlyti?
2001 Civic EU8 D16V1
rimasr
carburettor (A92)
 
Posts: 10
Joined: Mon Jul 25, 2016 8:16 pm

Re: Gen2 CRX

Postby t-sport » Sun Dec 30, 2018 2:59 am

Kad mano sukas normaliai tai tikiuosi dar trauk variklio greit nereiks :)
Siaip tai turetu but normaliai su nauja kokia oem tipo sankaba, bet jei nori astresnio kabinimo gal kokia aftermarket stage 1 galima butu pasizet. Pas mane stovi RPC stage 2, sakyciau ciut perdaug nei reiktu realiai. O jei rimtai galvoji turba maut i prieki tada jau galima butu iskart det kažką rimciau stage 1 ar stage 2 tipo priklauso kiek ag zadi sukt.
Last edited by t-sport on Tue Jan 01, 2019 12:33 pm, edited 1 time in total.
Honda Crx i-VT
Honda Civic FK2 Executive
User avatar
t-sport
Full Turbo Injection (A98)
 
Posts: 1455
Joined: Wed Jul 29, 2009 11:58 am
Location: Marijampolė

Re: Gen2 CRX

Postby Taiperas » Mon Dec 31, 2018 8:50 pm

Kėbulas turbūt pavydėtinai geros būklės, sveikinu radus vienaragį :) ir dar su AC! sankabos stockinės bus per akis, nebent kaip minėjo - bus turbo, tada jau kažko piktesnio reikėtų.
`04 Accord Tourer 2.4 Executive
`90 CRX B16 Glasstop
`16 Civic Type-R GT
`10 Nissan 370Z
User avatar
Taiperas
Full Turbo Injection (A98)
 
Posts: 2020
Joined: Sun Oct 19, 2008 5:37 pm
Location: Kaunas

Re: Gen2 CRX

Postby t-sport » Tue Jan 01, 2019 12:35 pm

Dabar tik akreipiau demesi kad ir vairo stiprintuvas yra :thumbleft:
Honda Crx i-VT
Honda Civic FK2 Executive
User avatar
t-sport
Full Turbo Injection (A98)
 
Posts: 1455
Joined: Wed Jul 29, 2009 11:58 am
Location: Marijampolė

Re: Gen2 CRX

Postby Taiperas » Tue Jan 08, 2019 11:11 pm

pietuose beveik visi su AC ir stipreku buvo :)
`04 Accord Tourer 2.4 Executive
`90 CRX B16 Glasstop
`16 Civic Type-R GT
`10 Nissan 370Z
User avatar
Taiperas
Full Turbo Injection (A98)
 
Posts: 2020
Joined: Sun Oct 19, 2008 5:37 pm
Location: Kaunas


Return to Garažas

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests