Silver Bullet: Vilnietiškas CRX

Visa info apie jusu auto ...

Silver Bullet: Vilnietiškas CRX

Postby rimasr » Fri Dec 28, 2018 9:27 pm

Olia piliečiai,

Trumpai tariant - mano, mazochisto, bėdelė. Devympirmų CRX'as. Pilkas kai velnias. Šito baudėjo istorija miglota ir neaiški iki pakol atiteko gūdžių 2018 rudens vakarą į mano rankas. Kiek pasakojo praeitas savininkas, Honda buvo drožta po laiminga ir šilta saule Kretoj, pakol diedulė nesugalvojo parduot. O mat pasitaikė proga savininkui parsibelst CRX'ą atgal į Lietuvėlę, tad šovė jis roadtripą per Europą. Atlėkęs Lietuvon taip ir paliko stovėt, pakol aš, durns, radau skelbimą mobile.de ir paskambinau jo paveizėt iš arti. Po ilgų įrodinėjimų sau, kad čia tikrai ne piniginės skylė ir kad jį įmanoma daily'int, burbėdamas atidaviau euriukus ir gavau sulūžusį raktelį atgal. Fsio, bėda jau mano.

Image

Tai vat, turim rankose pakankamai gerai išlaikytą stock CRX'ą su D16Z5 DOHC varikliu. Kėbulas išsilaikęs super per tiek metų, padėkos eina Kretai. Kažkaip įtariu kad kažkas buvo atsitikę priekinei kairei pusei, nes perdažyti tiek bamperis, tiek sparnas, tiek kapotas - istorija nutyli kur ir kada tai buvo. Buvo užuominų atiduot ją į geresnias rankas, bet galiausiai pasilikau sau.

Image

Taigi, nebus 27 metų auto jei kažkas nebus nusprogę. Pagrindiniai minusai - klegesys iš variklio ir nepučia AC :?
Toliau investiguojant minimalų kalimą spaudžiant gazą, labai linkstu, kad bus suėsti indėklai. Kad neužraukt iki galo motoro, Rex'as pastatytas į garažą ir pradėta ardyt motorą. Small note: šitoj srity visiškai žalias, tad pamatysit tikrai nemažai facepalminimo vietų :facepalm: :laughing6:

Image

Ateityje nusimato variklio inspekcija - jei alkūninis gyvas, dėsim naujus indėklus ir leisim motorą gyvuot toliau. Jei viduj - šūdų krūva, teks ieškot swap'o. Taip pat iš fotkių matosi, kad CRX'ui labai labai trūksta normalių amortikų, ratų ir paint job'o. Idėja yra palikti kuo labiau stockinį variantą su modernumo prieskoniu. O galbūt apsigalvosiu ir įšausim turbaką 8)

Stay tuned - pakol žiema gūdi - darbai stabiliai juda į priekį.
Last edited by rimasr on Tue Jan 22, 2019 12:38 am, edited 2 times in total.
CRX ED9 '91
rimasr
carburettor (A92)
 
Posts: 14
Joined: Mon Jul 25, 2016 8:16 pm

Re: Gen2 CRX

Postby t-sport » Sat Dec 29, 2018 11:40 am

Sveikinu :thumbright:
Na tai tikėkimės kad uzteks pasikeist indeklus ir galesi lekti toliau. O siaip as asmeniskai vistiek buciau uz tai kad palikti varikli toks koks yra ir stengtis išlaikyti masina kiek galima stock be jokiu dideliu perdarymu. :wink: Ratai ir bent jau pastacius ant zemesniu spiruokliu pagyventu vaizda kaip reikiant. :)
Honda Crx i-VT
Honda Civic FK2 Executive
User avatar
t-sport
Full Turbo Injection (A98)
 
Posts: 1462
Joined: Wed Jul 29, 2009 11:58 am
Location: Marijampolė

Re: Gen2 CRX

Postby rimasr » Sat Dec 29, 2018 6:12 pm

t-sport wrote:Sveikinu :thumbright:
Na tai tikėkimės kad uzteks pasikeist indeklus ir galesi lekti toliau. O siaip as asmeniskai vistiek buciau uz tai kad palikti varikli toks koks yra ir stengtis išlaikyti masina kiek galima stock be jokiu dideliu perdarymu. :wink: Ratai ir bent jau pastacius ant zemesniu spiruokliu pagyventu vaizda kaip reikiant. :)


Šiaip labai smagiai važiuoja Z5, nors ir be vtec. Šiaip ir pats labai už būčiau palikt originalą (nebent ruošiesi savo B16 traukt lauk :troll: ) Prie to pačio - kokią sankabą dėti šitam žvėriui? Prieš statant į garažą pasijautė laisvumas, tad prie variklio ištraukimo bus progra pasikeist ir sankabos komplektą. Norėtūsi kažko labiau kabinančio nei stock. Gal turit ką pasiūlyti?
CRX ED9 '91
rimasr
carburettor (A92)
 
Posts: 14
Joined: Mon Jul 25, 2016 8:16 pm

Re: Gen2 CRX

Postby t-sport » Sun Dec 30, 2018 2:59 am

Kad mano sukas normaliai tai tikiuosi dar trauk variklio greit nereiks :)
Siaip tai turetu but normaliai su nauja kokia oem tipo sankaba, bet jei nori astresnio kabinimo gal kokia aftermarket stage 1 galima butu pasizet. Pas mane stovi RPC stage 2, sakyciau ciut perdaug nei reiktu realiai. O jei rimtai galvoji turba maut i prieki tada jau galima butu iskart det kažką rimciau stage 1 ar stage 2 tipo priklauso kiek ag zadi sukt.
Last edited by t-sport on Tue Jan 01, 2019 12:33 pm, edited 1 time in total.
Honda Crx i-VT
Honda Civic FK2 Executive
User avatar
t-sport
Full Turbo Injection (A98)
 
Posts: 1462
Joined: Wed Jul 29, 2009 11:58 am
Location: Marijampolė

Re: Gen2 CRX

Postby Taiperas » Mon Dec 31, 2018 8:50 pm

Kėbulas turbūt pavydėtinai geros būklės, sveikinu radus vienaragį :) ir dar su AC! sankabos stockinės bus per akis, nebent kaip minėjo - bus turbo, tada jau kažko piktesnio reikėtų.
`04 Accord Tourer 2.4 Executive
`90 CRX B16 Glasstop
`16 Civic Type-R GT
`10 Nissan 370Z
User avatar
Taiperas
Full Turbo Injection (A98)
 
Posts: 2025
Joined: Sun Oct 19, 2008 5:37 pm
Location: Kaunas

Re: Gen2 CRX

Postby t-sport » Tue Jan 01, 2019 12:35 pm

Dabar tik akreipiau demesi kad ir vairo stiprintuvas yra :thumbleft:
Honda Crx i-VT
Honda Civic FK2 Executive
User avatar
t-sport
Full Turbo Injection (A98)
 
Posts: 1462
Joined: Wed Jul 29, 2009 11:58 am
Location: Marijampolė

Re: Gen2 CRX

Postby Taiperas » Tue Jan 08, 2019 11:11 pm

pietuose beveik visi su AC ir stipreku buvo :)
`04 Accord Tourer 2.4 Executive
`90 CRX B16 Glasstop
`16 Civic Type-R GT
`10 Nissan 370Z
User avatar
Taiperas
Full Turbo Injection (A98)
 
Posts: 2025
Joined: Sun Oct 19, 2008 5:37 pm
Location: Kaunas

Re: Gen2 CRX

Postby rimasr » Tue Jan 22, 2019 12:32 am

Taigi taigi taigi, judam į priekį su variklio perrinkimu - o naujienos nekokios :a

Pirmą kart lupom variklį, tai buvo pilna baikų. Tai pagalvės nelindo lauk, tai kažkas į kėbulą liečiasi ir nelenda. Valandą pavartę motorą ir atsukę dar milijoną kitų dalių išemėm tą velnią lauk :laughing6:

Image

Pirmas dalykas ką norim patikrint - alkūninis velenas ir švaistikliai su stūmokliais. Lupam apačią lauk ir surandam štai ką...

Image

Image

Image

Image

Švaistiklių indėklai suvaryti iki juodumo. Patys švaistikliai irgi nekažką - ar verta dar vežti kad peršlifuotų, ar jau ieškotis naujų? Apart šito, pastebėjom kad į 3 cilindą lengvai prasileidžia alyva - ar nebus žiedų problema?

O iš geresnės dalies - alkūninis velenas - šviežias 8) Matosi truputėlis įbrėžimų, bet praeinant nagu, niekur neužkimba. Great success :laughing6:

Ką manot - ieškotis naujų švaistiklių su stumais ar už tą pačią kainą ieškot kito D16? Širdis linksta padaryt visą kapitalinį dabartiniam, nes alkūninis labai gyvas, bet kapeikų atžvilgiu kitas D16 atsistos daug pigiau...
CRX ED9 '91
rimasr
carburettor (A92)
 
Posts: 14
Joined: Mon Jul 25, 2016 8:16 pm

Re: Silver Bullet: Vilnietiškas CRX

Postby Taiperas » Tue Jan 22, 2019 9:58 am

iš to ką perskaičiau tai mano vienintelis patarimas - nerinkit patys to variklio atgal, duokit tam, kas supranta :) juoda indėklų pusė niekaip nesusijus su variklio darbu ir švaistikliais. tepalo ryjimo bėda šiuose varikliuose pirmiausia vožtuvų gumelės ir tik po to žiedai. visos bėdos dėl laiku nekeičiamos ir nekokybiškos alyvos, po to jau seka natūralus nusidėvėjimas ir kitos bėdos.

p.s. kas ten per močiutės trusikai ant sklendės užmauti? ar tik nebuvo "sportinio" filtro?
`04 Accord Tourer 2.4 Executive
`90 CRX B16 Glasstop
`16 Civic Type-R GT
`10 Nissan 370Z
User avatar
Taiperas
Full Turbo Injection (A98)
 
Posts: 2025
Joined: Sun Oct 19, 2008 5:37 pm
Location: Kaunas

Re: Silver Bullet: Vilnietiškas CRX

Postby rimasr » Tue Jan 22, 2019 12:38 pm

Taiperas wrote:iš to ką perskaičiau tai mano vienintelis patarimas - nerinkit patys to variklio atgal, duokit tam, kas supranta :) juoda indėklų pusė niekaip nesusijus su variklio darbu ir švaistikliais. tepalo ryjimo bėda šiuose varikliuose pirmiausia vožtuvų gumelės ir tik po to žiedai. visos bėdos dėl laiku nekeičiamos ir nekokybiškos alyvos, po to jau seka natūralus nusidėvėjimas ir kitos bėdos.

p.s. kas ten per močiutės trusikai ant sklendės užmauti? ar tik nebuvo "sportinio" filtro?


Nieko, po truputį išmoksim visų niuansų :) O dėl oro paėmimo gofros tai kažkas ten prichimičinta buvo, nes šiaip stovi originali oro filtro dėžė. Vistiek mausim lauk ir normaliai pasidaryt reikės.

Šiaip gal ir tiesą sakai, kad vežt variklį pas specus, turbūt sutaupyčiau daug savo laiko :)
CRX ED9 '91
rimasr
carburettor (A92)
 
Posts: 14
Joined: Mon Jul 25, 2016 8:16 pm

Re: Silver Bullet: Vilnietiškas CRX

Postby t-sport » Tue Jan 22, 2019 1:23 pm

Na ne tik sutaupytai, bet zmones padarytu savo darba ir nereiktu sukt del to daugiau galvos :)
Honda Crx i-VT
Honda Civic FK2 Executive
User avatar
t-sport
Full Turbo Injection (A98)
 
Posts: 1462
Joined: Wed Jul 29, 2009 11:58 am
Location: Marijampolė

Re: Silver Bullet: Vilnietiškas CRX

Postby Teodoras » Wed Jan 23, 2019 12:48 am

Rink pats. Nera raketu mokslas, ypac sitie varikliai.
eg4
User avatar
Teodoras
Full Injection (A95)
 
Posts: 660
Joined: Fri Apr 18, 2014 12:46 pm
Location: Kaunas

Re: Silver Bullet: Vilnietiškas CRX

Postby Pofka » Thu Jan 24, 2019 11:41 pm

Jei nori ir įdomu - rink pats, jei tik iš reikalo ir bijai - nekišk nagų. Renkant pačiam chuliš čia pigiau gausis, nusipirksi kelis įrankius ir t.t. ir gausis ta pati suma, kas atiduot kam nors kitam surinkt :)
"I lowered my VTEC engagement, that means you fucked even sooner now"
User avatar
Pofka
Full NOS injection (A98)
 
Posts: 4010
Joined: Sat Dec 05, 2009 9:41 pm
Location: Kybartai

Re: Silver Bullet: Vilnietiškas CRX

Postby hemi » Fri Jan 25, 2019 12:22 am

Gerai surinkti yra ką veikti, vien įrankių neužtenka.
Siūlau pradžiai nuvežti pamatuoti gilzių išdilimą, alkūninio ašiškumą, švaistiklių/alkūninio guoliavietes ir jau turint šitą informaciją bus galima galvot ką toliau daryt.
EK3 D15Z6
XE10 2JZ-GE
hemi
Klubo Narys
Klubo Narys
 
Posts: 3372
Joined: Fri Oct 02, 2009 8:49 pm
Location: Vilnius

Re: Silver Bullet: Vilnietiškas CRX

Postby rimasr » Fri Feb 01, 2019 2:53 pm

Dėkui visiems už patarimus :wink:

Pasidarius samatą ir paskaičiavus kiek visko reikės iš įrankių ir detalių pusės, buvo nuspresta atiduot variklį profesionalams. Žinau, weak ass shit, bet nors gerai padarys :D Po inspekcijos buvo pranešta, kad reikės šlifuot galvą, nes buvo prapūsta tarpinė, taip pat bore'inti cilindrus iki 75.5mm. Alkūninis, kaip ir tikėtasi, sveikas, tik lieka nupoliruoti. Žodžiu, full rebuild. D16Z5 lives on :salute:
CRX ED9 '91
rimasr
carburettor (A92)
 
Posts: 14
Joined: Mon Jul 25, 2016 8:16 pm

Next

Return to Garažas

Who is online

Users browsing this forum: Blynkinas, Google [Bot] and 6 guests