Pavasaris! Ketvertas pradejo vaziuoti, ratus sutalpinau, viskas telpa, tik nezinau ar ilgam juos pasiliksiu, kazkaip lyg per dideli atrodo sedaniokui. Ka nuveikiau pries sezona? Praktiskai nieko.. net keista kai nebuvo jokiu grandioziniu darbu, kiek liudnoka, kad neisejo pasidaryti visko, ko norejau, minciu daug, laiko mazai... Aaanyways, paziurim nuotrauku

Teko persirinkti paskirstytoja, kaip tycia turejo pradet leisti per salnikeli ant naujai dazyto motoro ir dezes... ta pati padare ir Vtec solenoido mazoji tarpinele, kol kas sutvarkiau hermetiko pagalba, bet jau gavau ir nauja OEM tarpinele, reiks pasikeisti prie progos.

Neturejau laiko kada gamintis isvirtimines traukes, tai surizikavau nusipirkti noname gamintojo. Kokybe nustebino, metalines, sunkios, atrodo tvirtos, nepanasu, akd prasisuks sriegiai ar nulus ties sailentu, kaip daznai nutinka su aliuminem ebay traukem... Pertepiau variu sriegius, sutepiau sailenblokus ir sudejau i ketverta.

Kadangi nespejau isigyt didesnes isiurbimo sklendes ir paportint isiurbimo kolektoriaus, pradejau sezona su oem filtradeze ir standartiniu filtru, bet motoras su siuo setupu buvo labai priduses, nenoriai rinko apsukas, pabandziau uzsideti garaze besimeciusia isiurbimo sistema, jei galima taip pavadinti vamzdi su silikonu ir KN filtru

atrodo nekaip, bet variklis tikrai juntamai atsigavo, butinai reikia kazka galvoti su isiurbimo sistemos modifikavimu, kad ir atrodytu padoriai ir funkcija atliktu.

Na ir pagaliau ratai, del kuriu baisiai ilgai dvejojau. Viskas tilpo, bet reikejo nemazai camberio.. visi keturi kampai po 3.5 laipsnio camberio, kasteris ~5 laipsniai, dropas prieky max ka leidzia bc coilai, gale dar yra vietos tobuleti, bet nera tam reikalo. Didziausias minusas, kad nebejauku vaziuoti virs 100km/h, masina nori tampyt tarp provezu, vis tik r16 9j ir daug camberio yra didelis skirtumas, nuo gamykliniu r13 5j ratuku


Balti posukiai, nes TA arteja

