DžiZos NebeDaily HCS 4Gen The end.

Garažai verti VIP statuso - įdomus ir nuodugnus daromų darbų aprašymas su nuotraukomis.

DžiZos NebeDaily HCS 4Gen The end.

Postby DžiZa » Thu Aug 12, 2010 2:31 pm

Taigi, pribrendo reikalas man pagaliau paviešinti savo daily sedaną.

Viskas prasidėjo tada, kai pavasarį gavau pasiūlymą savo mėlyną 5Gen sedaną perleisti kitam šeimos nariui ir atsilaisvino rankos bei akiratis kažkam įdomesniam. Kadangi jau tada žinojau, kad Type-R'as anksčiau ar vėliau iškeliaus į kitas rankas, planai nuo pat pradžių buvo aiškūs - susirasti ir step-by-step pasidaryti ekonomišką, patikimą, pakankamai praktišką, tačiau tuo pačiu metu smagų širdžiai ir bent jau mano akiai kibirėlį. Mintinai išmokus visus pigesnius autopliuso ir autogido 4gen'us ir 5gen'us, netikėtai Utenoje atsirado šis sidabrinis ketvirtukas. Ilgai nelaukus, jau kitą dieną nuvažiavau jo apžiūrėti ir likau gana maloniai nustebęs. Tai ką aš radau, buvo senuko antikorozinėmis medžiagomis užkonservuotas 89' sedanas su D16A6 varikliuku. Kėbulas apart smulkmenėlių lyg ir neturi jokių rimtesnių pažeidimų ir tikrai neturi nei vienos (!) rūdelės. Dalis, kuri man nepatiko, buvo baltų dūmų debesiai iš duslintuvo, tačiau kadangi variklių nebijau - paspaudėm rankom ir aš "proudly" tapau šio ketverto savininku. Grįžęs namo ir viską gerai apžiūrėjęs vis dar buvau pakilios nuotaikos. Važiuoklė, salonas, kėbulas buvo apsoliučiai lediniai. Variklį perrinkom jau pirmąją savaitę - buvęs savininkas matomai nemėgo keisti tepalų. Pakeitus pagrindinius bei švaistiklinius indėklus (abu 0'io remonto), žiedus, vožtuvų gumas, visas tarpines bei atlikus visus reikalingus šlifavimus, gavosi ganėtinai ekonomiškas, nors mano akim ir bukokas varikliukas. Bet kadangi ekonomija ir buvo pagrindinis šios mašinos kriterijus - kolkas apie performance'ą net negalvoju. Mišriu rezimu kibiriukas nesunkiai telpa į 7l/100km, atsižvelgiant, kad važinėju Vilniuje, tai yra labai gerai. Sekantis dalykas, ką pradėjau iškart po ketverto įsigijimo, buvo smulkmėnėlių (kaip pvz visoriai, norimas vairas), bei rimtesnių dalykų (kaip ratai, pakaba) paieškos. Su laiku kapitaliai persirinkau stabdžius (su ferodo kaladėm ir skysčiu), užsidėjau pradžioj i-VT, o po to Martini Racing Momo vairą, susidėjau ES Shifter bushing kit'ą, visorius, visus purvasaugius. Atgaivinau aparatūrą, nusipirkau, išsitiesinau ir nusidažiau BBS RZ R15 ratus, bei Uniroyal Rainsport1 195/45 gumas. Vakar sukroviau BC Racing coil-overius su 8/6 spring rate'ais.

Kas toliau?

Pykit, nepykit, bet artimiausias darbas nr1 - rimtos įpurškiminės dujos. Važiuoju po 3000+ km į mėnesį, taigi fcuk haters and hello economy.
A/C - Piną swap'ą turiu, dauguma visko jau sudėta, liko elektra.
Elektriniai visi langai - Vėlgi, visos dalys namie, tereik susitvarkyt su pravodke.
Toliau - naujo išmetimo darymas, nes senasis jau tiek pavargęs, kad tiesiog neverta jo lopyt. Tačiau išmetimas tylus ir nevarginantis. Fcuk N1 on a daily.
Smulkmenos! Lipas, ratų center cap'ai, hood bra ir t.t.
Ko noriu, tik dar nesu galutinai apsisprendęs - kokie nors old-school reguliuojami recaro loviai ( lil' sum like this http://i6.photobucket.com/albums/y220/d ... _o_2_1.jpg ), stogo bagažinė ir t.t.

Kodėl aš būtent taip darau šitą mašiną? Nes žinau ko noriu ir galiu tai padaryti. Žinau kad vien dėl dujų greičiausiai susilauksiu įvairių pasisakymų, bet ar bent esat važiavę su normaliom, žmoniškai padarytom ir sureguliuotom įpurškiminėm dujom? ;) Jei taip, manau iš jūsų kvailų komentarų apie nevalinimą, kvapą bei šaudymą nesusilauksiu. O toliau - any ideas welcome ;)

Pora neįspūdingų foto :)

Modlistas:

Variklis:
- D16A6 variklis
- Custom išmetimas
- Naujos žvakės, lemda, žvaklaidžiai. Viskas NTK

Pakaba:
- BC Racing coil-overiai
- Galinis M-Factory camber kit'as

Vidus:
- OEM 4Gen porankis
- Nardi Torino vairas su quick release'u
- CTR Shiftknob'as
- DC5 Integros antpedaliai
- 3rd Stop light

Išorė:
- Zender Sport 15x8 Et0 ratlankiai su 175/50 gumom
- Muteki Lug Nuts
- OEM 4Gen prefacelift priekinis pažeminimas
- Visi keturi purvasaugiai
- Hood Bra
- Galinės facelift lempos ir juosta tarp jų
- Galinis OEM Access spoileris
HCS 6Gen VTi '98 + HAS 6Gen ES '00
http://abikairiosrankos.wordpress.com/
User avatar
DžiZa
Klubo Narys
Klubo Narys
 
Posts: 4314
Joined: Sun Jun 24, 2007 4:16 pm
Location: Vilnius

Re: DžiZos Daily HCS 4Gen

Postby waska » Thu Aug 12, 2010 2:39 pm

keep it up :thumbright:
waska
carburettor (A92)
 
Posts: 77
Joined: Mon Jun 21, 2010 11:44 am
Location: Klaipėda

Re: DžiZos Daily HCS 4Gen

Postby GeSa » Thu Aug 12, 2010 2:42 pm

Labai grazu is tavo puses puoseleti tokiu metu masiniuka :) nesvarbu ar tai daily drive su dujomis ar kazka ateityje planuoji rimtesnio daryti, taciau tokais masinas reikia gelbeti, kol jos galutinai nesubyrejo. Kazkaip man tamsus ratai nelabai ziurisi, noretusi truputi ryskesniu kokiu. O siaip palaikau tave ir linkiu sekmes darbuose :)
Image
Image
Image
6 Gen HCC D16Y7 On the road
User avatar
GeSa
Full Injection (A95)
 
Posts: 860
Joined: Tue Sep 15, 2009 7:46 pm
Location: Vilnius

Re: DžiZos Daily HCS 4Gen

Postby Napalys » Thu Aug 12, 2010 2:45 pm

pagaliau ir sitas ferio garaze pasirode :) :salute: grazus labai :)
Uzsibugines
User avatar
Napalys
Full Turbo Injection (A98)
 
Posts: 2235
Joined: Sun Feb 22, 2009 8:01 pm
Location: Kupiskis

Re: DžiZos Daily HCS 4Gen

Postby Martynel's » Thu Aug 12, 2010 2:50 pm

Visa aprasyma skaiciau lyg pasaka :mrgreen: Geri planai ateity, jei visus ispildysi bus tikrai isskirtinis ketvirtukas :thumbright:
User avatar
Martynel's
Mono Injection (A95)
 
Posts: 387
Joined: Thu Jul 15, 2010 2:49 pm
Location: Panevezys

Re: DžiZos Daily HCS 4Gen

Postby ciapas » Thu Aug 12, 2010 2:54 pm

superinis!
http://www.japanese-power.com
Barcelona green iVT 3rd life on air
User avatar
ciapas
Full Turbo Injection (A98)
 
Posts: 1681
Joined: Mon May 07, 2007 8:05 pm
Location: klp-vln

Re: DžiZos Daily HCS 4Gen

Postby DžiZa » Thu Aug 12, 2010 3:08 pm

Ačiū visiems už pozityvų feedback'ą ;)

O kas dėl ratų, dėl to, kad jie nekaip žiūrisi labiau kaltas mano nemokėjimas fotografuoti, negu patys ratai:

Image

;)
HCS 6Gen VTi '98 + HAS 6Gen ES '00
http://abikairiosrankos.wordpress.com/
User avatar
DžiZa
Klubo Narys
Klubo Narys
 
Posts: 4314
Joined: Sun Jun 24, 2007 4:16 pm
Location: Vilnius

Re: DžiZos Daily HCS 4Gen

Postby SelmasSan » Thu Aug 12, 2010 3:16 pm

viskas oK! bet tamsus ratai not like, nebent ten jau tikrai massive kokie buna ant nauju masinu
JDM.LT ⋆ 日本~力の~組合 ⋆ 180SX
User avatar
SelmasSan
Full NOS injection (A98)
 
Posts: 4426
Joined: Fri Mar 03, 2006 8:57 pm
Location: Vilnius

Re: DžiZos Daily HCS 4Gen

Postby DžiZa » Thu Aug 12, 2010 3:20 pm

SelmasSan wrote:viskas oK! bet tamsus ratai not like, nebent ten jau tikrai massive kokie buna ant nauju masinu


Na, kadangi aš mėgstu tam tikrus spalvų kontrastus, po ilgų dvejonių pasirinkau juodą spalvą + daug blizgaus lako. Kolkas ir man ratuose trūksta gyvumo, bet tai manau pataisys tokie centriukai - http://www.purems.com/images/fullsize/5624126.jpg ;)

Tuo labiau - šitie ratai tikrai ne amžiams ant šio kibiriuko, mielai su laiku juos iškeisiu į kažką įdomaus ir ardomo :)
HCS 6Gen VTi '98 + HAS 6Gen ES '00
http://abikairiosrankos.wordpress.com/
User avatar
DžiZa
Klubo Narys
Klubo Narys
 
Posts: 4314
Joined: Sun Jun 24, 2007 4:16 pm
Location: Vilnius

Re: DžiZos Daily HCS 4Gen

Postby Mantelis » Thu Aug 12, 2010 3:23 pm

Sitam labai sueitu faceliftine galine lempa :twisted:
EJ6 project
ZF1 daily
User avatar
Mantelis
Full Hydrogen injection (H2O)
 
Posts: 5905
Joined: Sun Jul 13, 2008 8:32 pm
Location: Vilnius

Re: DžiZos Daily HCS 4Gen

Postby DžiZa » Thu Aug 12, 2010 3:25 pm

Mantelis wrote:Sitam labai sueitu faceliftine galine lempa :twisted:


Omsa man tą patį sako :) Gaaaal, su laiku :)
HCS 6Gen VTi '98 + HAS 6Gen ES '00
http://abikairiosrankos.wordpress.com/
User avatar
DžiZa
Klubo Narys
Klubo Narys
 
Posts: 4314
Joined: Sun Jun 24, 2007 4:16 pm
Location: Vilnius

Re: DžiZos Daily HCS 4Gen

Postby ilgas » Thu Aug 12, 2010 3:30 pm

pavydziu!
6gen Civic EK3 b16 - Fast hatchback
Element 4WD - Daily
User avatar
ilgas
Full NOS injection (A98)
 
Posts: 4644
Joined: Sat Dec 02, 2006 8:41 pm
Location: Vln

Re: DžiZos Daily HCS 4Gen

Postby bullet » Thu Aug 12, 2010 3:58 pm

Cool daily :salute:
User avatar
bullet
carburettor (A92)
 
Posts: 82
Joined: Sat Jul 21, 2007 2:15 pm
Location: Vilnius

Re: DžiZos Daily HCS 4Gen

Postby 2b4u » Thu Aug 12, 2010 4:25 pm

Liux! pats kazkada apie toki galvuojau :wink:
Honda i-VT H2B*VTEC - Drag
BMW 530D - Daily
BMW Z3 M-Tech 2.8 - Weekend
Toyota MR2 Rev.5 - ???
User avatar
2b4u
Full Turbo Injection (A98)
 
Posts: 1273
Joined: Tue Nov 21, 2006 11:25 am
Location: Klaipeda

Re: DžiZos Daily HCS 4Gen

Postby Pofka » Thu Aug 12, 2010 6:07 pm

Tikrai, visą vaizdą gadina galinės lempos, reikia face lift'iniu. Bet jei nekreipiant į jas dėmesio, viskas labai gražu :shock:
"I lowered my VTEC engagement, that means you fucked even sooner now"
User avatar
Pofka
Full NOS injection (A98)
 
Posts: 4008
Joined: Sat Dec 05, 2009 9:41 pm
Location: Kybartai

Next

Return to VIP Garažas

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests