Re: HC EG4_B16_low compress_BW200sx-51 [by Niekshas_]

Garažai verti VIP statuso - įdomus ir nuodugnus daromų darbų aprašymas su nuotraukomis.

Re: HC EG4_B18c4 Turbo > b16 gsr head Turbo [by Niekshas_]

Postby SliBiS » Fri May 08, 2015 12:01 am

Nelabai suprantu, kam sukraut varikli ir ji parduot. Labai neaiskus reikalas... Visu pirma, be geros apkatkes ir be keliu stuku pravaziuotu km, nieks jo nepirks. Nebent pardavinesi labai pigiai. Antra, jo uz savikaina neparduosi, galiausiai bus didelis minusas. Labai daug kas pardavinejo bombintas galvas ir apacias uz juokingus pinigus, niekam nebuvo idomu.
Taip kad gali pamirsi apie lengvus pinigus ar navara :) jau geriau viska dalim pardavinek, daugiau atgausi pinigu...
SliBiS
Full Turbo Injection (A98)
 
Posts: 2721
Joined: Mon Jun 08, 2009 3:03 pm
Location: Panevėžys

Re: HC EG4_B18c4 Turbo > b16 gsr head Turbo [by Niekshas_]

Postby Niekshas_ » Fri May 08, 2015 12:26 am

galbut ir taip darysiu, galbut variklis bus surinktas ir padėtas atsargai, galbut padėtas kažkokiam nenumatytam kėbului kuri vėliau su šiuo varikliu naudosiu kokiam nors lėtuminiam slalome :)
User avatar
Niekshas_
Full Injection (A95)
 
Posts: 631
Joined: Sat Dec 06, 2008 12:57 pm
Location: Alytus / Bergen

Re: HC EG4_B18c4 Turbo > b16 gsr head Turbo [by Niekshas_]

Postby amoras10 » Mon May 11, 2015 11:59 pm

Turbina buvo Borg warner s200sx-46 177258
dabar bus borg warner s200sx-51 177257


tai kad ta turba dar silpnesne iki 470, prie geru noru. Ar cia tiek ir galvoji?
http://www.theboostlab.com/store/produc ... 52d51.html
amoras10
Mono Injection (A95)
 
Posts: 369
Joined: Tue Jun 11, 2013 11:33 pm

Re: HC EG4_B16_low compress_BW200sx-51 [by Niekshas_]

Postby Niekshas_ » Tue May 12, 2015 1:38 am

amoras10 wrote:
Turbina buvo Borg warner s200sx-46 177258
dabar bus borg warner s200sx-51 177257


tai kad ta turba dar silpnesne iki 470, prie geru noru. Ar cia tiek ir galvoji?
http://www.theboostlab.com/store/produc ... 52d51.html

s200sx-46 177258 iki 370hp tiek kiek ir atsisuko
s200sx-51 177257 iki 480hp rašo. manau pakaks tokios, gilesnėse materijose transmisija labai brangi pradeda darytis tai bet kokiu atveju ties 500 hp manau galima apsistoti jau , toliau kiekvienas hp kone šimtinėm kainuoti pradeda o dėt su didesniu AR kažkaip nelabai norisi nes labai jau vėlai spoolinsis :)
User avatar
Niekshas_
Full Injection (A95)
 
Posts: 631
Joined: Sat Dec 06, 2008 12:57 pm
Location: Alytus / Bergen

Re: HC EG4_B16_low compress_BW200sx-51 [by Niekshas_]

Postby Niekshas_ » Sun Jul 26, 2015 12:25 am

variklis sudėtas, perrinktas kuriasi važiuoja, happy :)
vienu darbu šiek tiek pertvarkytas engine bay, kaikur padažinėta patvarkinėta, kad vizualiai gražiau atordytų show off'e
šiai dienai įsukau gal kokius 80km variklis su kiekvienu užkūrimu dirba vis gražiau. mišinys riebus labai, primečiau kad mieste geria apie 40-50l spirito 100 km, trasoj apie 25l 100km prisitriedėlio į triusikus rėžimu :)
kas kankina tai greičių dėžė, kažkas su bloku, nusipirkau iš vieno forumiečio, pažertą dėžę dalim, viskas kaip ir ok, tačiau buvo trūkusi ir suvirinta ir trūkimas ties bėgių šakute, manau to pasekoje šakutė neturi normalaus centro, dėl to pavaros jungiasi kaip gazike, o su atbuliniu išvis kančia, kartais vos pavyksta įjungti :) taigi teks lupti lauk, persidėsiu blokiruote į kitą dėžutę ir bandysiu kruizint pasimapint, nes apkatkė su tokiom sanaudom kažkaip nenoriai labai darosi :)
Skubėjau surinkti iki chill'n'grill nes kažkaip pasidarė labai liūdna tiek investavus šiemet niekur visai nesudalyvaut, taigi bent jau papozavom show offe ir nusinešėm best jdm car 2nd place :) kas ištikrųjų šiek tiek paskatina nenuleisti rankų ir toliau :)
o čia pora fotkyčių iš renginuko
Image
Image
Image
Image
User avatar
Niekshas_
Full Injection (A95)
 
Posts: 631
Joined: Sat Dec 06, 2008 12:57 pm
Location: Alytus / Bergen

Re: HC EG4_B16_low compress_BW200sx-51 [by Niekshas_]

Postby Stakis » Sun Jul 26, 2015 11:11 am

Kas cia per turba? :) Mano supratimu, karsta kriaukle zenkliai per didele, tokiam motorui... Idomu kaip pasirinkai ir kodel butent tokia?
Image
User avatar
Stakis
Full Turbo Injection (A98)
 
Posts: 1746
Joined: Sat Jun 13, 2009 6:12 pm

Re: HC EG4_B16_low compress_BW200sx-51 [by Niekshas_]

Postby Nerka/muzzle » Sun Jul 26, 2015 11:38 am

Šaunuolis!!!
K-SWAP EG-EK-DC-EP-FN|dalys|darbai
JDM HONDA parts by request
#YELLOW IS FASTER
User avatar
Nerka/muzzle
Full NOS injection (A98)
 
Posts: 4759
Joined: Wed Oct 18, 2006 9:50 pm
Location: Vilnius

Re: HC EG4_B16_low compress_BW200sx-51 [by Niekshas_]

Postby Niekshas_ » Sun Jul 26, 2015 2:11 pm

http://www.theboostlab.com/store/produc ... 52d51.html
turbakas va
o kas liečia pasirinkimą, tai, nenorėjau kad anksti pūstų, su b18c4 0,83 ar kriauklė prie 4000rpm įsisuka jau, ant b16 bus šiek tiek vėliau, bet neliūdžiu kažkaip dėl to :)
User avatar
Niekshas_
Full Injection (A95)
 
Posts: 631
Joined: Sat Dec 06, 2008 12:57 pm
Location: Alytus / Bergen

Re: HC EG4_B16_low compress_BW200sx-51 [by Niekshas_]

Postby p1xl » Sun Jul 26, 2015 3:12 pm

Tai cia dabar jau B16 motoras? O stumus kokius sudejai ir koks CR gavosi mazdaug?
B16 turbo del Sol
User avatar
p1xl
carburettor (A92)
 
Posts: 60
Joined: Mon May 11, 2009 2:25 pm
Location: Kaunas

Re: HC EG4_B16_low compress_BW200sx-51 [by Niekshas_]

Postby Niekshas_ » Sun Jul 26, 2015 5:56 pm

stumai P72-A0
po šlifavimų suspaudimas turėjo gautis ~ 9.15 :1
User avatar
Niekshas_
Full Injection (A95)
 
Posts: 631
Joined: Sat Dec 06, 2008 12:57 pm
Location: Alytus / Bergen

Re: HC EG4_B16_low compress_BW200sx-51 [by Niekshas_]

Postby p1xl » Sun Jul 26, 2015 8:45 pm

Supratau. Nu idomu kas gausis ir kiek pust reikes, norint sugrazint ta pati galinguma :)
B16 turbo del Sol
User avatar
p1xl
carburettor (A92)
 
Posts: 60
Joined: Mon May 11, 2009 2:25 pm
Location: Kaunas

Re: HC EG4_B16_low compress_BW200sx-51 [by Niekshas_]

Postby Niekshas_ » Sun Jul 26, 2015 9:26 pm

p1xl wrote:Supratau. Nu idomu kas gausis ir kiek pust reikes, norint sugrazint ta pati galinguma :)

manau skaičiai turėtų susikeist vietom tie kurie buvo maždaug prie 1,0bar :)
User avatar
Niekshas_
Full Injection (A95)
 
Posts: 631
Joined: Sat Dec 06, 2008 12:57 pm
Location: Alytus / Bergen

Re: HC EG4_B16_low compress_BW200sx-51 [by Niekshas_]

Postby Niekshas_ » Thu Sep 17, 2015 7:40 pm

Na ką sezonas kad ir koks buvo nesėkmių ir darbų kupinas bet pabaigoje viskas grįžo į senas vėžias
prasukau su nauju motoru ~1300 km , avariniu kompo rėžimu, kas sudegino krūvą pinigų iš mano kišenės, tuomet nuvažiavau į vilnių Honda tuning sutvarkė problemas, šiek tiek pasimapinau pradžiai 0,55bar, ir išriedėjau namo, ant stendo kolkas nelipau, nes labai neramu pasidarė dėl boosto metu kylančio antifrizo išsiplėtimo bakelyje, bet pavažinėjus daugiau kažkaip pastebėjau kad skystis neprapuola niekur, tiesiog daugiau pakaitus suvaro jį į bakelį, o grįžti atgal jis nesugeba nes radijatoriaus kamštis padarė viso gero.
Taigi po mapinimo prisukau slėgį iki 0,5bar (traukos šiemet su drebančia subine pakanka, važiuoja beveik taip pat kaip su b18c4 , mažesne turba ir 1,0bar slėgio) tik niutonų mažiau. Sėkmingai sudalyvavau antrame šiais metais show off FAST LAP stage4.
Šiemet sezoną kaip ir baigiau, nes sekantis vizitas jau nusimato nebe sezono metu, taip kad automobilis iki kito pavasario tupės garaže.
Reiks pasikeisti tepalus, radijatoriaus kamštį , gal kanors sugalvoti su išsiplėtimo bakeliu, (statyti didesnio tūrio aušinimo skysčio talpą, kad prireikus skystis tiek tilptų bakelyje, tiek jo nepritrukų taipogi prireikus )

Šiemet daug darbo kainavęs projektas pareikalavo ir įsigyti naują daily car, nes automobilio reikėjo, o gulbė sprogusia širdele gulėjo, taigi pavasarį gimtadienio proga pasidovanojau sau 8gen type-s 2,2ictdi.
Nesumeluosiu sakydamas kad kraujyje pas mane teka kažkas netaip, nes automobilis kuris turėjo būti skirtas kasdienai, nuolatos gauna vis kažkokių nors žaislų. Šiuo metu turiu jį gan neilgai, per tą laiką sutvarkyta priekinė važiuoklė, pakeisti tepalai, sutvarkytos kelios elektronikos problemos, sumontuotas tiesiogiškesnis išmetimas, type-r galinis spoileris, mugen priekinės grotelės, type-r pilnas europinis sėdynių komplektas, raudonas h vairo ženkliukas, ir type-r shift knobas, bei užmauti naujai kitai vasarai nukauti Japan racing JR3 red color 8jfront 9j rear.
Tai su aštuntuku šlifuosim sniegą, ir lauksim pavasario, o pavasarį dar po 30mm dropo bus galima džiaugtis pilnai daily car teikiamais malonumais :D

kolkas tiek, šiektiek nuotraukyčių ir video iš abiejų ir apie abudu automobiliukus :))

Image
https://www.facebook.com/svolaciukas/vi ... =3&theater

Image
Image
Image
User avatar
Niekshas_
Full Injection (A95)
 
Posts: 631
Joined: Sat Dec 06, 2008 12:57 pm
Location: Alytus / Bergen

Re: HC EG4_B16_low compress_BW200sx-51 [by Niekshas_]

Postby AdreNAL1naS » Thu Sep 17, 2015 10:15 pm

Kodel visi kuriems nupucia tarpie pradeda nuo radiatoriaus dangtuko? :D
OwlNest
User avatar
AdreNAL1naS
Full NOS injection (A98)
 
Posts: 4296
Joined: Sat Feb 02, 2008 1:53 pm
Location: Vilnius

Re: HC EG4_B16_low compress_BW200sx-51 [by Niekshas_]

Postby Niekshas_ » Thu Sep 17, 2015 11:17 pm

AdreNAL1naS wrote:Kodel visi kuriems nupucia tarpie pradeda nuo radiatoriaus dangtuko? :D

todėl kad skystis visada pakyla iki tam tikro lygio, ir užgesinus niekada negrįžta į radijatorių, o jame būna vietos kaiptik tiek kiek išsistumia į bakelį, skysčio kiekis nesikeičia, na ir tt . nematau prasmės teisintis, o jei ir nupūs tarpinę, tai kažkaip įpatingai dėl to nesibaiminu :)
User avatar
Niekshas_
Full Injection (A95)
 
Posts: 631
Joined: Sat Dec 06, 2008 12:57 pm
Location: Alytus / Bergen

PreviousNext

Return to VIP Garažas

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests